sâmbătă, 3 mai 2008

Ochii tai






Ochii care ma privesc
Stiu ca sunt vazuti,
Iar eu ii urmaresc
Ca sa nu fie pierduti.


Ochii tai imi dau fiinta
Ochii mei iti dau recunostinta,
Si totul se reduce la o privire
Nu, nu e o joaca, e IUBIRE...>>

Fara privirea ta vie
Eu dau in MELANCOLIE,
Si timpul se va lungi
Caci nu mai are ce privi...



Ochii tai predestinati
Din soare au fost luati,
Aduc privirea ta senina
Si zambetul din lumina.

Priveste-ma in ochi mereu
Sa nu piara dorul meu,
Si bucuros sa fiu ca am stiut
Inima sa ti-o ascult...

Cu lacrima mea, am stiut sa-ti dovedesc
Ca iubirea ti-o simt si nu imbatranesc,
Iar privirea ta mi-au redat aripile,
Si ingerul din tine, trairile.

Cate zile cu soare
Au prins ochii mei, oare???
Cati ani in pustiu
Fara privirea ta, sa stiu ca esti vie???




CIPRIAN

Niciun comentariu: